ورود

​​​تلفن تماس
021-56277701
021-56277702

​​فروشگاه لوازم یدکی تراکتور جاندیر نوروزی

کمباین جاندیر ،چگونه صنعت کشاورزی را متحول کرد؟

کمباین جاندیر ،چگونه صنعت کشاورزی را متحول کرد؟
شرکت جاندیر اولین ماشین شخم زنی متحرک را در اوایل دهه هفتاد است. که نیرو محرکه آن توسط اسب تامین می شد آما انچه که به عنوان تراکتور با مفهوم امروزی آن یعنی با نیرو محرکه گازویلی در سال توسط جان فرولیش اختراع گردید. 1892 که در اوایل قرن بیست افزایش رقابت ها، شرکت جاندیر در سال 1918 با خرید شرکت موتور بنزینی واترلو تجارت خود را با معرفی تراکتور محبوب (waterloo Boy) گسترده تر نمود و وارد حوزه سودآور و عظیم تولید ماشین آلات کشاورزی شد.
ادامه مطلب

ساختمان تراکتور

ساختمان تراکتور
تراکتورها را می‌توان به چهار دستهٔ کلی دو چرخ متحرک، دو چرخ متحرک مجهز به پولوس قفل کن، چهار چرخ متحرک و چرخ زنجیری تقسیم کرد. شکل کلی تراکتورها بدین صورت است که دو چرخ پهن و بلند بر روی محور عقب و دو چرخ کوتاه و باریک بر روی محور جلو نصب می‌شوند و موتور در جلوی کابین راننده قرار دارد. این ساختار از زمان شکل‌گیری تراکتورها تاکنون به همین صورت بوده‌است.د. د.
ادامه مطلب

تاریخچه تراکتور

تاریخچه تراکتور
تراکتور یکی از قدیمی‌ترین ماشین‌های مولد نیرو است که در کارهای کشاورزی به کار گرفته شده‌است. روز به روز، ساختمان این خودرو تکمیل‌تر می‌شود. قدرت کار تمام تراکتورها با هم برابر نیست. امروزه متناسب با هر کاری، تراکتور ویژه آن ساخته شده‌است. تراکتور از متداول‌ترین ماشین‌های کشاورزی است. در تمام نقاط دنیا کم و بیش از این خودرو استفاده می‌شود.
ادامه مطلب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش